im an otaku

こんにちは私はハクです
  
به وبلاگ من خوش امدید مینا سان^ 
 
امیدوارم از مطالبی که میزارم 

 خوشتون بیاد 
 
ما اتاکوها همیشه باید به‌اتاکو

 بودنمون افتخار کنیم

اتاکو بودن افتخاره نه یه شعار 

私はいつも幸せにしたいと考えています

                    また後で
                           



کنیچیوا ^^
خیلی خوشحالم ک فعالیتت رو میخوای شروع کنی
گامباره ~
گومن به خاطر اینکه جواب نظرتو ندادم اریگاتو انیکی رایان 
یو هیساشی بوری دس
خب دوست داری چجور قالبی داشته باشی ؟
من از این سایت قالب میگیرم
http://erfanwd.blog.ir/
قالب جدید مبارک ^^
سال نو هم مبارک :)
اریگاتو انیکی همش به لطف تو شد 
هاکو چان ... جواب نظراتو اینطوری نده ! 
وقتی برات نظر میاد پاسخ رو بزن و بعد گزینه تایید شده رو انتخاب کن 
اینطوری ک دوباره واسه خودت کامنت میزاری من متوجه نمیشم ک جوابمو دادی یا نه . 
اما اگه اونطوری ک گفتم ، جواب کامنت رو بدی برام ی پیام میاد که کامنتم جواب داده شده
یوش گومن نسای دیگه فهمیدم  اریگاتو 
سلام:)
خوشحال میشم سر بزنید و تبادل لینک کنیم:)
منم انیمه نگه میکنم ولی خب اتاکو محسوب نمیشم گمونمD:
همه عاشق انیمه‌ ها اتاکو حساب میشن دی باشه تبادل لنیک هم موافقم  البته من بهت اطلاع نمیدم خودت لینک کن ههههه 
واو .. ناروتو فن هستید آیا ؟
بله مگه میشه اوتاکو باشی ولی عاشق نارتو نباشی 
هعی این روزا دیگه کی ناروتو رو میشناسه :0 ..
من شروع کردم واسه بار دوم ببینم ** 
کارکتر مورد علاقه ؟
اره واقعا البته دارم سعی میکنم نارتو فن هارو پیدا کنم
کارکتر مورد علاقه من ایتاچی و ساسکه هستش البته که ناروتو جایی خودشو داره
وای وای وای واقعا از آشنایی باهات خوشحالم 
عرررررررررر وای ببخشید .. 
منم دقیقا همینطور 
هر نارو فنی که پیدا کردم ضد ساسکه بوده :( .. 
وای خیلی ذوق کردم 
اره واقعن نمی دونم اینا چرا اینجورین من عاشق ساسکه هستم چون یه جورایی داستانش شخصیتشو دوست دارم  برام جالبه درزمن مخصوصا چیدوریش
تو را در طبیعت بکر چون یاس
و در افکارم از احساس
در انزوای تنهایی بی حد
تو را در شبانه ی لبخند
تا صبح دور
و به اندازه ی یک جرعه خدا
دوستت می دارم
یو هیساشی بوری هاکو ^^
دایجوبوکا ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

im an otaku

I'm proud of it

......... :My life Without anime

❤ We are otaku and we love anime ❤

life without anime Worse from Death
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan