dante and nero

اهایو میناسان هیساشی بوری دس کا 

اینم یه نظر سنجی بین دو کراکتر که واقعن نمی تونم یکی رو بینشون انتخاب کنم 

Dante                            nero


  • Rude boy
عشق است و دانته !
چی بگم ولی واقعن نمی تونم بینش یکی رو انتخاب کنم 
من بین دانته و ورجیل نمیتونم انتخاب کنم
اره واقعن ولی تو سری بازی dmc اخر بازیش یکم وریجیل نامردی می کرد ولی بازم‌هردو رو عشقه 
نامردیش هم عشششقه 😂😂😂
اره حالا اینو تصور کن که کاتانا ورجیل ما زورو بشه 
اوه ! یاماتو رو میگی !? (اسم کاتانای ورجیل )
فکر کنم دیگه اینقدر تکنیکاش قوی بشه که صفحه لپ تاپ من موقع تکنیک زدنش ، تیکه تیکه بشه ! خخ
ههههه دقیقا انیکی  dmcرو رفتم تا اخر واقعن بازی معرکه ایی بود فقط عاشق یه  سلاحه دانته بودم یه داس سفید رنگ هست اون خیلی  حال میده بازی میکنی باهاش 
اره میدونم کدومو میگی ! تو DMC رو هم بازی کردی ؟
منظورم نسخه ریبیلد devil may cry ئه ... اونی ک دانته موهاش مشکیه 
اره‌خودشه همونو بازی کردم انیکی از کی پاپ خوشم میاد ولی نمی دونم با چه گروهی شروع کنم‌
با اکسو شروع کن ! 
اکسو ، بی تی اس ، ان سی تی ، گات سون ... این گروها معرکه اند !
باشه حتما 



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

im an otaku

I'm proud of it

......... :My life Without anime

❤ We are otaku and we love anime ❤

life without anime Worse from Death
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan